Monday, June 24, 2013

Widgets

PIZZA HUT | NATIONWIDE |

WOW SAVERS 50% DISCOUNT kembali lagi di Pizza Hut seluruh Malaysia! Menggembirakan bagi mereka yang limited bajet tapi teringin makan pizzahut dan mampu utk brag dalam instagram, facebook or twitter ke kan! Jadi kami dapat peluang untuk merasa dish di hari isnin iaitu Italian Herb Chicken Chop (RM7.45), Hawaiian Chicken Personal Pan Pizza (RM4.90) dan Assam Boy Fiz (RM2.60). Sangat berbaloi yea kawan kawan!

 

Seperti yang korang nampak, set promotion bukan benda yang sama hari2, jadi korang takde lah bosan sangat dalam pilihan untuk makan sini hari2 dengan harga murah dan portion yang mencukupi. Korang pon boleh plan hari apa nak datang untuk makan menu feveret korang dengan harga yang sangat best. 


Tak Pizza Hut la kalau kita tak taste Pizza dia kan? So, sebab ada set meh try Hawaiian Pizza deme ni, memang signature topping untuk Pizza Hut so rasa dia sangat tak disappointed la kan. Ini pendapat aku, kalau makan pizza kat pizza hut ni sesuai makan kat situ je sebab kalau makan yang delivery jadi tak sedap dough dia sebab x cukup panas cam letak dalam pan dia. 


Yang ni  Italian Herb Chicken Chop, sangat basic, Vege Broccoli + Carot pastu ada mash potato kemudian letak chicken herb gravy, sangat basic dan sedap. Kengkadang tu tak perlu over sangat nak buat western dish ni sebab simple tu pon kengkadang orang tak leh buat. Tapi yang ni cukup rasa dia dan aku harap kat branch lain pon standardize la. 


 Last sekali lengkapkan jamuan dengan Assam Boy Fiz yang segar ni. Sprite campur limau dengan asamboi, memang terbaiklah rasa dia, takdela masam sangat sebab balance dengan limau dan jugak assam boi tu. Eh memang lengkap la jamuan ni jadi memang rugi kalo tak kesini untuk jamuan yang lengkap dengan harga yang sangat berpatutan. Dalam keadaan jerebu yang teruk sekarang ni elok la kita menikmati makan dirumah ataupun dalam restoran bertutup begini bagi mengelak udara tidak sihat diluar sana. Jadi ini menjadi satu optional kepada menu harian anda dan ini sebagai panduan sahaja.


TASTE: 4 of 5
PRICE RANGE: RM10-RM20
OVERALL: RECOMMENDED
ADRESS: Pizza Hut Nationwide

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...