Tuesday, June 25, 2013

Widgets

MASTERCHEF SELEBRITI MUSIM KE-2


Tahniah kepada Syura kerana menang Masterchef Selebriti Musim Ke-2 (MCSM2)!! Udah rezeki dia untuk menang season kalini. Tapi kat facebook ada macam macam pendapat itu pendapat ini, ada yang ok, ada yang tak puas hati dengan pemilihan Syura ni dengan berpendapat kualiti food Celina better dari Syura. 

Kalau ikut difficulty pada food Celina memang mantap la, tapi kita tak tau la pulak rasa dia kan? cukup ke garamnye, gulanye, tapi secara peribadi, performance Celina lebih baik berbanding Syura, tak tau la pendapat orang lain. So bila dierang announce Syura  menang tu, aku agak terkejut tapi lagi sekali, "nasib" pon mainkan peranan dan buat masa ni rezeki memang memihak kepada Syura.

Apa yang penting, dah habis pon MCSM2 ni dan mari kita tumpu kepada dapur masing2 dan masak ikut kualiti masing masing dan ikut hati dan kasih sayang untuk masak kepada yang tersayang!Aku masih lagi takleh terima kemenangan Syura untuk season nie. Semoga semua pihak yang tak berpuas hati tu dapat tidor dengan lena yea :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...