Saturday, June 02, 2012

Widgets

POMMES FRITES BISTRO |SUNWAY PYRAMID|

Korang selalu tak pegi sunway pyramid? ok camnie, kengkadang tu kita lapa tu bukannya nak makan benda benda berat macam nasi ke fastfood ke pe, tapi nak makan macam snek gitu, Terletak kat Asian Avenue level atas Sunway, korang akan perasan restoran ni yang jual fries camni makan dengan aneka sauce :)


Ini sebahagian menu yang disediakan dan kita boleh pilih dip apa yang kita nak untuk fries kita tu. Menarik bukan?tapi tak bestnya kita tak tau rasa setiap dip tu sebab takde untuk testing, jadi kita akan sedikit lama kat menu dip dia aje, walaupon ada panduan mana satu yang sedap, tapi lidah yang menentukan, tu sedikit kekurangan pada list dip dia yang ada.


Fries dia buat memang make to order, jadi once korang order baru ler dierang goreng dan korang akan dihidangkan dengan fries yang panas la :)


Ruang yang luas sebab kedai dia ambik pot baik punye leh nampak sunway lagoon lagi tu.



Kami order dengan dip cheese, tapi malangnya sangat mengecewakan sebab cheese dia rasa tepung yang sangat kuat dan rasa cheese tu sikit sangat dan dah macam makan roux aje. Seriusly tak seperti yang aku harapkan bagi sebuah kedai yang specialist dalam menjual benda camni aje.


Secara keseluruhan, pada aku boleh datang makan sekali aje lah (pendapat aku aje), kecuali semua kedai kat Sunway Pyramid tu tutup dan kedai ni aje yang bukak aku memang takde choice selain dari makan sini. Kepada yang gemarkan kentang goreng, ini bukan tempat yang sesuai. Sekian.

TASTE: 2 of 5
PRICE RANGE: RM5-RM8
OVERALL: RECOMMENDED
ADRESS: F1. AV196, Asian Avenue, Sunway Pyramid.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...