Thursday, May 17, 2012

Widgets

JC'S PANCAKES |CITTA MALL ARA DAMANSARA|

Seperti post aku yang lepas, pasal apam balik kan, tapi kali ni lain macam pulak style dia, apam balik berlauk, mana nak cari? ni aku dah jumpa kat Citta Mall nie, memula cam tak ramai tu tak sedap kiosk dia ni, tapi sebaliknya. 



Pada aku walaupon size dia size apam balik yang kecik tu, tapi sangat berbaloi dan packed dengan rasa. Signature dia kat sini Ultimate Chicken Ham Special, mixture tepung yang rangup tu dia letak telur, and sos seasoning, chicken ham dan cheese, dan sikit white pepper, memang lengkap set ni, makan panas panas pulak, sangat sedap. Kalau korang datang this week, dierang ada buat promotion sekali dengan air sekali.







Pada aku, benda ni macam makan breakfast all in one dah, sebab semua dah ada, telor tu punya rasa lagi, ada white pepper tu lagi, memang memuaskan hati, dengan tepung yang rangup tu panas tu memang dah lengkap sangat, pada aku kalau tak rasa ni sangat merugikan kalo korang ingin mencari snack untuk lapik perut. 

 

Selain dari set savory, ada gak yang sweet, chocolate banana pon lari gak kata akak kedai ni, jadi yang tak suka makan sebagai main course, buat jadi desert pon ok gak :)

TASTE: 4 of 5
PRICE RANGE: RM5-RM12
OVERALL:  RECOMMENDED
ADRESS: G-K05, Citta Mall, Jalan PJU 1a/48, Ara Damansaram 47301, PJ SELANGOR

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...