Wednesday, February 23, 2011

Widgets

SUP MELETUP |BANDAR SRI PERMAISURI|

SUP MELETUP! dengan nama gah camni memang berani sungguh diarang nak kata sup dierang ni meletop sungguh, ini pon atas suggestion kawan aku yang kata sup dia ni memang sedap bebenor, jadi sekali tu aku pegi le ngan kengkawan aku sekali. Kawasan tempat makan tu macam foodcourt je tapi kedai sup dia memang nampak menyerlah le sebab ramai je orang kat tempat sup dia ni, macam-macam jenis sup ada, sup ayam, sup daging, sup gearbox you name it u got it la kata orang putih. Jadi aku order la sup campur ada paru dan daging, pada aku sup dia memang sedap la sebab rasa daging dalam sup tu cukup rasa dengan rempah pon cukup, aku rasa dia reneh sup tu mau satu hari untuk dapat rasa sedap camtu. Dengan harga satu mangkuk RM5 untuk sup saje memang berbaloi la sebab bukan main banyak lagi isi dalam tu. Selain dari sup, ada jugak nasi goreng dan nasi ayam kat kedai ni tapi selain daripada sup, yang lain tu semua tak sedap, kenapa aku cakap camtu? sebab masa makan aritu rasa nasi goreng dia takde rasa garam langsung and nasi ayam tu, ayam goreng dia takat goreng macam tu je, memang kureng la, takat cover kat sup dia aje. 










TASTE: 3 of 5
PRICE RANGE: RM 5.00 - RM 7.00
OVERALL: OK
ADDRESS:
SUP MELETUP
JALAN SRI PERMAISURI 1
BANDAR SRI PERMAISURI

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...