Monday, July 15, 2013

Widgets

SHAH ALAM CONVENTION CENTER BUFFET RAMADHAN 2013 |SHAH ALAM|

SACC SHAH ALAM 2013 dibulan Ramadhan ni menjanjikan menu lebih dari 100 hidangan dari seluruh malaysia dan juga kalini istimewa sebab bertemakan Makanan Palestine. Jadi sesuatu yang unik la dengan teman dia plus kambeng panggang pon spesel resipi sana katanya. Jom kita tengok yea...


Memang trend kot mana mana buffet ramadhan tak sah kalau takde kambing golek dia dan ini jugak menjadi taruhan kat SACC ni. Mostly for the beginning dierang betol betol letak as display je kambeng ni, tak carve pon sebab dah ada potong siap2 semua. So base on juiciness dia tu pada aku biasa je takdelah rasa sangat sedap pon, just biasa biasa aje tapi nasi dia sedap dengan menggunakan basmati. Tak banyak benda aku nak sembangkan pasal buffet ramadhan SACC ni sebab biasa aje pon, hanya ada a few item aku nak creditkan dengan kualiti yang baik. Apa apa pon layankan dulu fud2 yang lain ni ye.


Yang ni Kambing masak dengan yogurt, pada aku kambing yang ni lagi sedap dari kambing panggang dia. Dimasak dengan yogurt sangat menambah rasa pada kambing tu dan lemak lemak yang ada pon menambah berahi yang ada pada kambing tersebut.












No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...