Monday, July 29, 2013

Widgets

HADRAMAWT RESTAURANT BUFFET RAMADHAN 2013 | CHULAN SQUARE |

Minggu lepas dapat le aku peluang untuk berbuka puasa kat Hadramawt kat Chulan Square ni, makan buffet kat sini akan pasti membuat korang rasa sangat berpuas hati walaupon food dia hanya limited untuk beberapa item sahaja. Dan lagi best bila aku dapat peluang makan sini dengan discounted price dari Groupon Malaysia, dengan hanya RM30 seorang minimum 4orang, memang sangat berbaloi la makan kat sini. Meh kita tengok sebilangan gambor yang sempat aku ambik, sebab food dia sangat lazat, kurang minat untuk sesi mengambil gambar.


Ok dari segi restaurant ni, memang luas dan sangat selesa, dengan lagu arab pon ada kat sini dan tak dilupai bau kambing yang sangat kuat menambahkan lagi selera dan makroh dibulan puasa ni. Kalau nak sampai sini korang kene book awal awal sebab memang akan penuh sentiasa.


Food kat sini sangat best, walaupon dia ada chicken mandy dan lamb mandy je sebagai main item utk buffet dia tapi dah cukup sebab sangat sangat sedap dengan kambing dan ayam dierang tak kedekut letak dalam tu and dierang jaga standard food dierang dengan kambing dan ayam yang sangat moist. Kebab kambing pon dierang buat buffet boleh dimakan dengan roti naan dierang, wahhh memang terbaik. Selain dari itu, dierang ada pencuci mulut dari Arab, samosa kambing, eh banyak lagi lah sampingan kat sini. Disyorkan untuk menghadirkan diri anda ke sini untuk menjamu selera dibulan romaduon ni :)

TASTE: 5 0f 5
PRICE RANGE: RM50
OVERALL: RECOMMENDED
ADRESS: Lot 7 & 7A, Block B, Chulan Square, 92, Jalan Raja Chulan, 50200 Kuala Lumpur

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...