Tuesday, July 23, 2013

Widgets

BUBUR MANIS ORIGINAL @ PARAM KELANA JAYA | KELANA JAYA |

Ok, sekarang ni apa yang aku perasan adalah penggunaan shortfom PARAM ni, ape bende PARAM ni? nama pelakon yang dulu tu ke? last last baru aku find out (aku baruuuu tau) maksudnya PASAR RAMADHAN. Habes aku search kat google ayat PARAM ni, semua keluor gambo pelakon zaman lama tu, paling pelik keluar Kate Middleton Baby Picture, pe kejadahnya kene mengena dengan PARAM dan bulan Romaduon kan! Anyway, posting kalini pasal aku nak highlight satu gerai ni memang terbaiklah bubur dia dan aku rasa korang patut try gak! Sebab kengkadang tu kita tak tau mana satu fud yang sedap dan ok, last last end up memaki orang lepas kita berbuka. So kalau korang teringin nak makan bubur bubur yang aneka jenis dan lazat, sila cari pakcik ni kat PARAM KJ, gerai pakcik ni takde la sampai hujung dunia pon so memang korang akan perasan la :)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...