Tuesday, January 24, 2017

Widgets

BULGOGI BROTHERS @ PARADIGM MALL

Korang selalu tengok drama korea tak? pernah teringin makan grill daging macam kat tv tu? Kebanyakan restoran korea di Malaysia ni non halal sebab daging grill ada babi. Tapi yg ni akan buat korang nak datang dan makan macam orang korea. Selalunya nak makan korean grill yang segak2 tu susah nak ada buffet. Tapi Bulgogi Brothers sekarang buat perubahan dengan adanya ALL YOU CAN EAT KOREAN BUFFET dengan harga yang berpatutan dan UNLIMITED daging lembu/kambing/ayam untuk korang makan sampai kembung perut. 



MaekJeok (Chicken skewer) sangat sangat sedap dan jugak mandu yang memang baik!

TTeokpokki sangat lembut dan cukup2 pedas saja

BibimGuksu (Spicy Cold Noodles) ini korang akan selalu nampak depa makan dalam drama, mee dihidang sejuk dan telur diatas. Rasa sos yang pedas dan sangat sedap!

Kimchi Jigae adalah sup pedas rasa kimchi yang best (rasa ala ala asam pedas)

Sekali dihidangkan banyak ni tapi boleh mintak berulang kali. Sekali hantar tu bergantung kepada berapa orang makan la, kalau 2 orang makan sekali dia hantar sikit2 camni aje.

Masak sendiri dan korang akan feeling feeling macam orang korea la :)

Salad yang banyak camni kena extra charge dalam RM3 tapi lepas habes leh topup selagi kita nak. Korang boleh balut grill daging/ayam/kambing dalam salad ni and suap terus, terus jadi orang korea! 

Secara keseluruhan food sangat sedap dan inisiatif untuk buat buffet ni mampu menarik orang untuk singgah ke Bulgogi Brothers untuk rasa food mereka yang lain dari restoran korea yang biasa biasa tu. Selamat mencuba! :)

RASA: 4 / 5
HARGA: RM45.00++/person
ALAMAT:
Kelana Jaya GB-13 & 13A, 
Level G, Paradigm Mall. 
No.1, Jalan SS7/26A, 47301 
PJ








2 comments:

  1. Aduh..terliur tengok..x sangka ada all u can eat buffet kat situ..ni yg buat lagi teruja nak pergi sana..

    ReplyDelete
  2. Hehehehe... kena cuba! good move from Bulgogi brothers! kalau tak tak ramai orang nak makan sini sebab mahal. Ada buffet konpom ramai yg nak datang!!!! pegi cuba!! sangat sedap! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...