Wednesday, February 01, 2017

Widgets

LUNCH MAKAN MANA?: CHEAP LUNCH EVERYDAY


Satu lagi pilihan untuk mereka yang ingin makan time lunch di office tapi sangat malas untuk keluar atau masak dari rumah. Satu cara lagi untuk anda berjimat dan tak perlu pikir nak makan mana time lunch. :) 

Food delivery kalini nama dia CHEAP LUNCH EVERYDAY dimana dengan hanya RM5 satu hari, korang akan dapat set nasi berlauk dengan sayur dan air masak. Tak perlu pening2 kepala dah, penghantaran adalah percuma tetapi mempunya minimum order 3 set jadi boleh lah kawtim dengan kawan kawan office untuk join sekali berjimat :)


Menu akan diletakkan di FB dan IG page dierang setiap hari khamis untuk menu seminggu yang akan datang dan ini sangat membantu kita untuk merancang dan mengetahui apa yang kita akan makan untuk minggu seterusnya. Menu diatas adalah contoh yang kami cuba eksperimen untuk seminggu. 

Ikan masam manis dengan sayur kacang panjang

Ayam masak merah dan sayur kobis

Nasi Goreng Tomyam dengan telor mata

Nasi Ayam Claypot

Nasi Lemk Ayam Rendang

Ayam Penyet

Secara keseluruhan food yang dihantar kepada kami sangat berpuas hati dengan cukup rasanya dan kuantiti makanan yang cukup2 untuk makan tengahari. Makanan yang dihidangkan itu membuatkan kita berfikir jika RM5 tu balik modal ke sebab memang mengenyangkan dan sedap. Tapi pada saya jika ada kekurangan sana sini pon tetap tak rasa ralat sebab dengan RM5 kita sudah mendapat makan tengahari yang lengkap diwaktu kerja. Menjimatkan dan mengenyangkan. 

Diharap CHEAP LUNCH EVERYDAY sukses dimasa hadapan dengan menu menu yang lebih menari dan terus memberikan servis yang terbaik kepada pelanggan mereka. 

RASA: 4 / 5
HARGA: RM5.00-RM15.00
FB: cheapluncheveryday
IG: cheapluncheveryday
Aida: 016-3442364 Whatsapp/Call

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...