Thursday, January 05, 2017

Widgets

LUNCH MAKAN MANA? : THE SHROOMS FOOD ATTACK


Korang nak makan lunch time keje tapi malas nak tinggalkan ofis? Korang malas nak makan luar takut tak bersih tapi malas nak masak bekal? Jangan risau sebab sekarang ni banyak yang dok buat food delivery terus ke ofis korang dan kali ni kami try makan dari new comers dalam industri food delivery ni iaitu The Shrooms Food Attack. Base dierang adalah di lembah klang dan membuat penghantaran di KL dan Selangor buat masa sekarang. Range price pengenalan adalah dalam RM 8 ke RM 15 bagi korang korang merasa sendiri air tangan bekas pensyarah kulinari yg hebat di pulau mutiara ini. 

Baru start business 4/1/17, mereka menawarkan 4 menu kepada pelanggan dengan fokus utama untuk orang ramai mengenali food mereka. Jadi kami try 2 jenis makanan dari menu tersebut.



Untuk pengenalan The Shrooms post menu mereka satu hari sebelom delivery untuk test market dulu. Tapi bermula minggu hadapan mereka akan post menu seminggu terus bagi memudahkan pesanan awal dari customer mereka. 

Beef Bulgogi + Calrose Rice + Mushroom Fritters

Nasi Putih + Kembung Berlado + Masak Lemak Kobis + Timun Sambal Belacan

Nasi Putih + Ayam Masak Lemak + Sayur Campur + Timun Sambal Belacan

Packing yang digunakan



Akaun Instagram dan FB The Shrooms Food Attack korang boleh follow untuk dapat update terkini

Secara keseluruhan makanan yang dihidangkan adalah sangat dekat dengan citarasa orang kita dan jugak mereka yg mempunya banyak mix dalam darah mereka. Berbaloi dan puas hati dengan harga yg di offer. Jangan kita mengharap rasa restoran 5 bintang yea tapi memang berbaloi untuk makan tengahari ok. 

Ini projek yang masih baru dan dengan apa yg dihidangkan insyaallah boleh pergi jauh. Semoga maju jaya.

RASA: 4 / 5
HARGA: RM8.00-RM15.00
FB: The Shrooms - Food Attack
IG: Theshroomsfoodattack
Iqbal: 012-2318715 Whatsapp/Call

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...