Friday, March 11, 2011

Widgets

THE STEAMBOAT KETAM VILLAGE |IKANO|

Korang gemar makan steamboat? kalau korang pernah tengok review aku sebelum ni pasal makan ALL YOU CAN EAT BUFFET kat UMAMI, kalini aku nak bawak korang tengok tengok set ala carte steamboat yang sangat berbaloi untuk korang try. Aku rasa kalau korang familiar dengan ikea and ikano korang mesti akan selalu ternampak restorang ni kat B floor kat ikano tu. Selalunya kalau kita jalan tepi restaurant ni memang akan penuh memanjang, so, sekali tu aku berasa ingin tahu kenapa ramai sangat orang, so, aku try le g makan kat sini ngan ikien, dia ada banyak set steamboat dari range harga RM14.90 sampai ada set RM50++, so, aku try set paling murah sebab cukup la bukan makan ramai ramai pon, tu pon dah sangat berpuas hati, SET NOODLE with CHICKEN SET dia memang banyak and pada aku kalau portion untuk sorang makan sangat berpuas hati la. Standardlah kalau kedai steamboat maknanya kitalah chefnyea jadi kita la yang menokok tambah rasa untuk bagi sedap, sebagai side utk sup dia, dia ada minyak bawang, kicap cair untuk kita bagi flavor kat sup kita selain dari sup ada gak tomyam dan kari. Aku kalau pegi kat area area sini mesti singgah sini untuk menikmati hidangan sihat tanpa minyak :D








TASTE: 4 of 5

PRICE RANGE: RM 15.00 - RM70.00

OVERALL: RECOMMENDED 

ADDRESS:
LEVEL B1, IKANO POWER CENTRE DAMANSARA



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...