Wednesday, March 23, 2011

Widgets

D'STALL CORNER |KELANA JAYA|

Bersua kembali!!! kalini aku nak bawak korang ke Kelana Jaya pulak, Restoran D'stall satu row dengan Fend Ikan bakar yang pernah aku review sebelum ni. Mula mula dulu bukan main takut nak masuk kedai ni, bukan apa, sebab kedai ni selalu ramai orang and susah sangat nak dapat parking, ehehhe, so jadi malas nak pegi, tapi sampai satu tahap tu dah tak tahu nak makan mana, so redahkan jugak cari parking nak masuk kedai makan ni punye pasal. Kedai berkonsepkan makanan thai dan juga berkonsep gerai dimana bukan takat dia ada masak masak thai (goreng goreng, tomyam dan sbg.) ada jugak side stall seperti sate, otak otak, keropok lekor dan menjadi tarikan pada aku adalah nasi dagang pada waktu petang yang membawak sampai kemalam.  Memang sesuai sangat lah untuk jadi destinasi untuk melepak ngan kawan kawan sebab aku diberitahu tuan kedai ni dia bukak dari pagi pukul 9pg sampai pukul 3 pagi dihari esoknya. 
Jadi pada hari kejadian tu kami order macam macam, bihun tomyam, kueyteow kungfu, nasi goreng paprik, nasi putih lauk paprik dan kailan ikan masin, nasi goreng tomyam, dan side dish kiterang order jugak nasi dagang, keropok lekor dan juga otak otak.  Pada aku food kat sini puas hati, rasa memang secukupnya, pada aku chef dia ni ada taste jugak la lidah dia ni takde la buta tuli je main masak. Yang menjadi tarikan pada aku adalah nasi dagang dia, mana nak cari nasi dagang weh malam malam cam gini untuk dapat makan nasi dagang yang sedap dan berpatutan lak harga dia. Dengan servis yang laju dan tak terlalu mahal memang sesuai sangat kalau bawak seisi keluarga datang ke tempat makan camni. Selain dari ala carte menu gini, ada jugak set menu untuk family dan kawan kawan, ada set ikan siakap sweet sour la, ikan kembung pon ada. 














TASTE: 4 of 5

PRICE RANGE: RM 5.00 - 15.00

OVERALL: RECOMMENDED 

ADDRESS:
E-G-08, Dataran Glomac, Jalan SS6/20A,
Pusat Bandar Kelana Jaya
47301, Petaling Jaya
012-4812084
012-6658164
tamdstall@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...