Tuesday, November 02, 2010

Widgets

HR STEAK HOUSE |KG. BARU|

Semalam aku g try makan kat sini koz aku tgk bila bulan pose je penuh time dinner..so, memula ingat nak makan kat SHIP kg BAru tu, tapi sebab nak test punye pasal...SKIP la aku, so aku try makan kat HR Steak House nie, lampu ala ala malap buat rasa cozy je bila masuk, service agak pantas, aku order MIX LAMB n ikien order grilled chicken, 10minit jugak la dierang nak prepare food, MADE TO ORDER jugak la dierang ni, if kat SHIP 2-3minit dah siap koz dierang dah siap buat . Harga food kat situ berpatutan la dengan ape yang dierang hidangkan. Ape yang buat aku pueh ati kat situ is air buah dia..MURAH beb!! RM2.00 aje..ehehhe, and the food, pada aku meat product dia tak best,  beef steak dia overcooked sampai tahap selipar, tapi kambing ok n grilled chicken menang utk malam tu, sedap! aku rasa ramai makan situ sebab sos dia kot, sebab kalau nak dibandingkan dengan SHIP kg. Baru, sauce black pepper dia menang la, basic but nice, overall makan dua orang takdelah mahal sangat, kurang dari RM30 :)






FOOD: ***
PRICE: ***

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...