Sunday, November 28, 2010

Widgets

CHILIS GRILL & BAR |ONE UTAMA|

Korang nak makan western yang cam kat uptown tapi up sikit? well korang leh cube makan kat CHILIS ni, kali ni aku nak buat perbandingan sikit dengan TONY ROMAS (TR)  as dierang ada konsep yang sama iaitu STEAK HOUSE. Well , lokasi kat Ou lak kali ni, masuk je kedai memang cozy and sampai tahap beku pon ada, memang sejuk betul la, so, kami pon order ikut kehendak masing2 dengan masing masing berlainan menu, breast chicken portobello mushroom, grilled lamb, lambshank, air masing2 ambik softdrink. Kalau ikut price memang tak lari jauh sangat ngan TR, the best part is air free flow, so takde la terasa nak kene bayar lebih lagi if air dah habes cepat kan.ahah, so dalam masa 15minit semua food dah atas table, service agak pantas, portion wise almost the same as TR, but cooking method agak tingtong, kiterang mintak grilled lamb tu medium tapi sekali sampai dah done, agak kenyal nak makan tapi kami redah jugak, if kat TR memang terbaik la steak and also lamb pon sama gak, cukup lembut. then ayam pulak, dierang serve breast meat, TOO DRY bak kata ikien, coz memang dry pon, dierang masak lama sangat sampai ayam tu dah kering sangat, dah le dada ayam, kering lak, memang muak la. Lastly lambshank, ni pada aku portion memang besar tapi sama gak cooking method out, bukan main liat lagi, sama cam g makan sup gearbox lagi lembut pada aku. OVERALL pada aku if diberi pilihan antara TONY ROMAS n CHILIS ni aku akan pilih TONY ROMAS, lengkap pada aku :)








FOOD: ***
PRICE: *****
PRICE RANGE: RM 19.00 - RM 80.00

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...