Thursday, April 19, 2012

Widgets

MOF JAPANESE CAFE |SUNWAY PYRAMID|

Korang ada selalu pegi Sunway Pyramid? kadang kadang tu aku pun jadi blur nak makan ape kat sana dah walaupon banyak restoran kat situ (alasan sebab takde duit). Jadi sekali tu jalan jalan dalam tu jumpe restoran ni, MOF JAPANESE CAFE berkonsepkan Japanese cuisine dengan harga yang sangat berpatutan. 


Restoran dia simple aje, tapi list menu dia sangat berpuas hati dan ada gak set sekali dengan air semua pada harga RM16 dah leh dapat set nasi, miso sup, buah dan satu choices air. Berbaloi la kan? 


Interior restoran ni memang simple sebab konsep cafe aje pon tapi food dia pelbagai jenis sampai homemade icecream pon dierang ada. 


Yang aku suka kedai ni sebab seat dia yang camni, aku memang suka kalo makan camni, kaki leh melunjor ke depan, lek aje, macam kat rumah.



Ni set yang aku makan tu, set nasi dengan japanese chicken curry, sangat best sebab selalukari kita tau dari india tak pon ada gak dari thai kan, ni dari jepon, memang ni first time gak aku rasa, memang sangat sedap kot, takde lah kari dia sepedas cam makan kari mamak, tapi dia ada heat kat kari ni, tak terlalu pedas dan tak terlalu berlemak, tak tau sangat nak terangkan tapi sangat sedap dengan nasi ketul ketul cantik gitu sebab dierang guna beras sama untuk sushi jugak, sangat sedap.



Untuk sampingan kami order gak california roll dan sushi unagi dia. Memang standard sushi mane mane pon sama jer, just nice kalo korang craving food jepon dengan harga yang berpatutan.


Dan tak dilupai desert la, ni kami try green tea dan jugak durian ice cream dia, memang best la sebab aku memang suke makan ice cream dan ini tak mampu untuk ditahan lagi :)


TASTE: 4 of 5
PRICE RANGE: RM5- RM30
OVERALL:  RECOMMENDED
ADRESS: Sunway Pyramid, Level 3

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...