Tuesday, January 04, 2011

Widgets

VICTORIA STATION |DAMANSARA|

Lamanyea aku tak update, sekali kebetulan tadi aku and the geng pegi makan kat VICTORIA STATION...bukan ape, sebab dah terpedaya ngan iklan dierang yang memang gah n food presentation pon memang boleh buat orang tak tahan la. So, Kami berenam masuk la ke dalam tempat nie, memang cozy la tempat dia, dengan tema train station kat dalam tu memang buat kita dibuai kenangan macam ada kat railway station kat kl pulok.. :) hehehe. But anyway, ni blog FOOD kay. :) heheh so ape aku leh cakap adalah MENGECEWAKAN. Bukan ape, aku and the geng memang budget sumething yang gah yang atleast setaraf dengan TONY ROMAS yang kiterang masuk sebelom ni, tapi memang mengecewakan lah, food totally disaster ape taknyea, portion wise memang out, ada yang cukup sayur and ada yang sayur telebih besar, ada yang kecik. Yang paling mengecewakan adalah sauce dierang, most of the food use the same sauce and memang totally out of combination, tak ngam langsung, aku leh cakap makan kat the ship kampung baru lagi sedap and berbaloi, bukan ape, kita nak kuar duit banyak banyak and kita akan espect sumething yang memang terbaek, tapi memang out lah. Bukan aku nak buruk burukkan kedai makan ni tapi memang lain dari ape yang dierang dok gebang kat billboard yang ada kat highway2 tu.. :) Tapi dipenghujung hari, ada satu benda yang menarik perhatian kiterang, chocolate moist dierang, tu memang terbaik, bila aku tanyea kat waiter dierang, dierang cakap chocolate cake tu memang signature dierang... :) tu je yang sedap....ahahhahha











FOOD: **PRICE: *****
PRICE RANGE: RM 15.00 - RM 49.00

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...