Saturday, July 21, 2012

Widgets

SWENSEN'S |SUBANG PARADE|

Salam ramadhan yea kawan kawan, ok, sorry dah lama tak update, bz manjang. Kalini nak bawak korang g makan kat Swensen's. Pada aku restoran ni lebih menumpukan kepada ice cream dia sebab food yang dia offer tak banyak pon. Kebanyakan food yang ada kat restaurant ni western.


Mula cam tak nak masuk restoran ni, sebab kalo nampak dari luar tu pada aku takde la tertarik sangat (bagi pendapat aku la) sebab pada aku kat subang parade tu banyak lagi tarikan dari restaurant lain yang leh compete dengan restaurant ni.


Sebagai starter, kami order rodeo wings yang konsep dia sama je dengan buffalo wings, dimana ayam tu digoreng dulu dan kemudian disalut dengan hot sauce. Yang ni rasa dia ok aje tapi nak compare dengan New York Deli dia kalah la. :)


Yang ni blackpepper seafood pasta, yang ni aku tak gemar sangat sebab terasa sangat dia guna blackpepper botol tu dok tuang atas pasta and bubuh seafood tu sume. Pada aku terasa manis sangat sauce dia and tak sedap la yang ni.


Tapi yang ni paling berpuas hati bagi aku, double cheese burger dia memang mantap dengan daging dia sangat juicy dan pickles yang banyak tu sangat sedap. Roti yang digunakan pon homemade dan sangat lembut, yang ni sangat berpuas hati.


TASTE: 3 of 5
PRICE RANGE: RM10-RM40
OVERALL: RECOMMENDED
ADRESS: G30, Ground Floor, Subang Parade, No 5, Jalan SS16/1 47500 Subang Jaya Selangor

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...