Friday, May 20, 2011

Widgets

WARUNG ROHIM |SG.PENCHALA|

Kepada yang gemar bersarapan diwaktu pagi? Ini sebenarnya kepada yang memang suka bangun pagi awal dan menikmati sarapan yang lazat. Orang bijak ada mengatakan, BREAKFAST LIKE A KING jadi tak salah la kalau kita makan pagi banyak2 sebab kita nak bekerja dan banyak menggunakan tenaga ya dak? Kalau dah bosan asyik makan roti canai je mai kita try makan kat Warung Rohim ni, kedai dia betul betul depan building MOFAZ and depan NAZA kat Sg. Penchala ni. 

Untuk pengetahuan korang, kedai ni pernah masuk JALAN JALAN CARI MAKAN musim yang baru ni, jadi tempat ni pon famous dah lama dah dengan penduduk setempat. Apa yang best kat sini breakfast dia ada pelbagai jenis hidangan yang diarang ada, yang standard tu nasi lemak ayam goreng, telor setengah masak dan roti bakar, yang lebih menarik ada nasi kerabu, laksam, pulut ikan masin dan kuih kuih dari pantai timur dan kuih kuih biasa. Memang terbaik dari sudut susah nak dapat food pantai timur yang pada aku sangatlah sedap dan unik untuk bersarapan. Lagi satu yang menariknya telor setengah masak tu kita boleh pilih nak telor kampung atau telor bandor and for sure aku makan telor kampong dulu! :)

Waktu operasi kedai ni kejap aje dan sangat terhad, dibuka seawal jam 7pagi dan dijangka habis dalam pukul 10pagi dan tutup lebih kurang time time tu je sebab memang ramai orang datang. Masa aku sampai tu pukul 7 tepat tu pon dah ramai orang dok beli belah kat situ, so, my advice anda kena datang awal untuk rasa bekpes kat sini :) 





TASTE: 4 of 5

PRICE RANGE: RM 3.00 - RM8.00

OVERALL: RECOMMENDED

ADDRESS:
DEPAN MOFAZ SG.PENCHALA :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...